2009年12月14日星期一

民主黨否決五區總辭,是好是壞?

最令我估唔到係民主黨內部只係得20% o既人支持五區總辭,真係有 d 離譜…

不過我都尊重民主黨,始終民主黨內有好多資深人士,佢地睇到o既政治現實比97後建立o既黨清得多…


民主黨否決五區總辭好處:
1.保著泛民十席,避免泛民全滅
2.可以先等民建聯出手攻擊社民連同公民黨後,民主黨可以從後攻擊民建聯(以不變應萬變)
3.可以吸引一些既支持民主又不太激進的人加入民主黨

壞處:
1.令市民對"爭取普選"呢個議題更模糊
2.不能令社會分化(香港係爭取中國民主o既最後防線,唔分化社會就好難爭取民主)
3.令大多支持普選的人失望
4.被市民質疑泛民是否有心爭取普選
5.顯示了泛民內部的分裂,令左派有機可剩分化泛民


唉…
始終我自己都係覺得泛民一齊行動好,咁樣做都機會打動到市民,令市民更關心普選…

不過我認為民主黨長期都係咁樣就唔好,3年(2012年)話長唔長話短唔短,呢家再唔做野,恐怕市民已經被共產黨or左派洗腦…

即使唔參加五區總辭,都應該以黨名義去支持下泛民吧?
「不能以黨的民義參加或支持五區總辭」,民主黨未免太過怕黑心吧…?

只可以用個人名義有咩用?民建聯最勁係咩?唱黑人嗎!
如果民主黨派左 d 唔係太有名氣(社會對佢唔太認識)o既人出黎選,同民建聯堆左派人士(佢地有共產黨同政府支持)爭,好大機會輸。

普選係要公投,而唔係選人,但市民恐怕都係以選人為先吧?

目標相同呢點我認同,不過大家o既手段都唔應該差咁多吧?
手段相差太大,就好難一齊達成目標。


應該民主黨可以提譏每區先辭一個,咁樣會安全好多,又可以測試都民意…
不過會被人批評無力度就是…


五區總辭無左民主黨,雖然唔可以話會胎死腹中,不過前境都好黑暗…

泛民會點樣解決呢個破局呢?唔多唔少都要睇民主黨…

總之,總泛民好運吧…

沒有留言:

發佈留言