2009年12月6日星期日

有咩唔開心﹑壓力﹑心事﹑苦等…講左出黎都係改變唔到現實…

今日心情真係大上大落…



驚喜﹑無聊﹑開心﹑傷心﹑自責﹑自覺得罪左人地﹑盡吐苦水…



真係又開心又痛苦…





其實吹完水後,總覺得自己會係下一個被人排斥(或者無視)o既人…



要保著自己o既地位(價值),真係好辛苦…

我o既價值已經同錢掛勾…



因為我要用錢去維持我o既價值,我自有站立空間…



唉…

的確啊!做我呢種人真係好慘好辛苦…

雖然我習慣哂,但係心入面都係咁諗…



但係唔咁做,我就會冇左價值。

冇左存在價值,我就會被排斥無視…



壓力係有,無形。

我只可以盡量奉承(滿足)佢地,有咩氣都照忍喇…





我…已經感到我被人邊緣化左…



好似附近o既人都唔多想同我一齊…



我啊…可有可無而已。



加上我又怪怪地+膠膠地…



總覺得人生危機感離我唔遠…我指係朋友關係…



當然,無視呢個我都頂得著(老實講我被無視都係正常,因為我根本少出聲)…

但如果係排斥,我一定會精神崩潰…



我對一班女子組黎講,真係存在唔存在都係一樣…



曾經諗過如果冇我係到,佢地係咪會玩得更加開心…

曾幾何時,我認為自己係會阻礙人地開心…

因為我成日都會搞禍左個氣氛…



我又唔係太識吹水﹑搞gag…



唉…





我啊…仲有冇人會記得小任呢個人呢…

大家應該會好憎我先岩…



即使我唔會開口得罪人,但我o既動作﹑行為,已經得罪左唔少人…

只係今日都得罪左無數次…



真的對不起。



請你地話比我聽,我係咪好黑人憎喇…



即使係一般一般都好,我真係好想知道我自己係一個點樣o既人…

我真係好想知道大家憎唔憎我…



係我面前大家都唔會話憎我…呢個一定(禮貌黎)。

但大家心入面點諗…



我真係好介意…

只少都比我自己知道,我究竟仲有冇存在價值?



我唔想只係靠錢去維護呢個關係…

因為我係外面,只有呢種關係我係最安心…



一旦冇左破裂左,我真係唔知點算…

一旦冇左,我o既未來…



哎唉…

有咩事都好,講左出黎的確會好 d ,但…

現實好似正係向著我最唔想見到o既情況前進…



我只希望我係大家心中仲有價值。

唔止係錢o既價值,而係朋友o既價值。



大家仲當唔當我係朋友…?
我只係希望大家都當我係朋友…

我都好想同大家一齊玩﹑行街影相…

我只希望大家仲當我係朋友,就好了…
我別無要求,只希望…

大家都仲係朋友,都當我係朋友…

沒有留言:

發佈留言