2009年12月12日星期六

煩燥無味的日子

呢個星期咩感受?一個字講:悶。

呢個星期,我真係睇會到咩係【番學等放學】…

好悶…

每日都只係做一 d 好平凡o既事…

我啊…我o既生活究竟缺少左乜野…?
驚喜…?may be…

不過啊…
我有乜野驚喜可以遇到呢…
喜就冇,驚就一大堆…

聖誕節過後o既考試,中六文憑試,入大學…
唉…

缺乏愛情?
我諗過喇,呢 d 野上到大學,自然會黎…
就忍多三年吧…

只要忍多三年,努力多三年…
我o既人生,就會解禁。

不過啊…咁樣過日子都唔係辦法…
非常煩悶…只可以話…

好好地心情可以180度大轉變…
究竟發生咩事啊我…

唉…
活著o既意義…對我黎講,咩先係…?

我唔明白…我唔明白我每日做o既野究竟有咩意義…

每日只係係到讀書﹑訓覺食飯…
即使係打機or出街,反而覺得好憂鬱…

我覺得自己係到浪費時間…

唉唉唉…

呢種日子,究竟仲要圍繞我幾耐…?
我真係想盡快結束呢種生活…

我已經好盡力好盡力咁去讀書,但…
沒有改變…一切都冇變到…

我…仍然有種好唔開心o既感覺揮之不去…

感覺…?

唉…我真係失敗…
連自己乜野感覺都feel唔到…

唉…


人言:「明更會更好。」
我言:「明更不會比今天好,什至會更差。」

要改變…總係覺得要改變某 d 野…
不過…究竟係乜野…

沒有留言:

發佈留言