2009年11月23日星期一

全班第一,又如何?

雖然未派成績表,但我已經知道。

我,係全班第一;全級頭30名。

老實,知道後曾經好開心。

因為自從中二後都未試過突破全級頭60名。
本應開心先係…

不過…諗深一層,就會發現:根本唔值得你開心。

係呢種咁垃圾o既班,考第一只屬正常,唔係最好。

同埋我係用中文讀,好自然就會好分…

果 d 用英文讀,即使差我幾百分,我都好佩服佢地。
至少,佢地肯嘗試去用英文讀,即使考得唔好,第一次考就理所當然差少少…

但我唔係。
我係用中文讀,高分並唔係咩見得光o既事。(當然中文讀都仲低分o既更加不值一提)
如果我用英文讀?

將3科選修科+數學分數除2吧!
都只係得4成幾分…

係合格呀!
但,如過要過中學文憑試,你冇5成,都唔洗諗上大學。

雖然今次所有科都過到5成,但因為完部都係中文。
所以,我考惟班第一名,根本不值一提。

根本就唔係乜野見得光o既事!!!!!!!!!!!

人地用英文都讀到我呢個分,先叫勁嗎!!!!!
我?連用英文讀但唔合格o既人都不如!!!!

再係咁落去,我遲早連大學都上唔到…

呢家o既風光,就係我未來末日o既黑暗。
我唔要風光…

呢種咁o既野,我唔要!!!!!

啊啊啊啊
啊啊啊啊
啊啊啊啊啊啊
啊啊啊啊
啊啊啊啊啊啊!!!!!!!

沒有留言:

發佈留言