2009年11月5日星期四

我可以保持到幾耐

唉…

雖然話聯測過後無哂煩惱,不過睇黎都只係暫時性…

情緒近期都開始變返聯測前…
未至於憂鬱,不過都已經係冇咁開心…

高估自己成績,日常生活大量不幸時件發生…

唉…

吾命休矣?

我樂觀o既心情仲可以keep著幾耐…?

世界,就係咁現實,咁殘酷…
任何事情都可以令你唔開心。

雖然話「人生不如意事十常八九」,但對我黎講,太絕望…

我唔明白點解唔開心o既事會經常發生係我身上…
明明我係日常生活中已經好小心做事…

唉…
我果然是個失敗者嗎…

唉…
命運同世界,都不斷玩弄緊我嗎?

唉…
一言難盡…
但願有個可以比我吐苦水o既人存在…

可惜,冇。

沒有留言:

發佈留言