2009年11月16日星期一

了結心事

今日,總算了結左其中一件心事。

今日終於送左份生日禮物比「佢」。

潘某由十月頭提我記得做o既事,結果遲左一個半月先完成…
我算進步嗎?比著以前我一定話做唔到…

唔可以自滿著!

總算送左遲到o既生日禮物喇…
我真係驚「佢」唔肯收…

牛奶朱古力+坐枱燈飾擺設…
共$283…

我驚我 d 禮物太老套…

不過既然肯收,就應該冇問題吧…
之後禮物點處置應該係「佢」o既事吧?
佢擺係邊定唔要送左比人,都唔關我事…吧…

嘛…
總算又了結左件心事先。

不過,平左呢一波,另一波又狠狠咁殺過黎…

到11月尾前,睇黎會日日有排忙…


就好好享受呢刻o既放鬆吧!小任!
我成個人都好耐冇真係咁鬆喇^_^

盡管係一小時o既放鬆,對我黎講,已經好足夠。


多謝「您」肯收我份禮物。

沒有留言:

發佈留言