2009年11月21日星期六

死亡與離別

死亡同埋離別,貌似離我地好遠,但其實…

最近就有多個親人(親戚)離我而去…

我…
應該點做好…

改變唔到o既現實。

果位親人係我伯父(66歲),佢老豆前年先過身(93歲),呢家佢又…

呢兩位親戚o既離去,暗示左一樣野--我o既親人,好快都會離我而去。
而且係無聲無息…


伯公同伯父在生時係乜野樣,我已經唔多記得…
我只係記得伯公好祥和,伯父就好玩得…

唉…
佛洛伊德講得岩:「人,係冇可能永遠擁有幸福。」

是啊…
無論你認為幾開心o既野都好,過左幾分鐘,就可能會變得後悔。

佢地再生時,我無好好咁珍惜同佢地一齊。
到唔係到果陣,先…

其實世界上,每分每秒都有人死亡,與人離別。
弱小o既人類究竟可以做乜野…

睇深一層,世界,就係如此無奈。


再見了,伯公和伯父…
願你們安息…

沒有留言:

發佈留言