2010年2月20日星期六

一切都只不過係一場夢

初三果晚,我以為自己真係可以放下心頭大石--因為果日我同阿珊有返對話!
果晚聽到佢話0早就唔上心…
表面上原諒左我,其實內心應該仲好嬲吧…?
某人曾經話過如果你得罪左o既果位人兄唔記得你得罪過佢,你就等於得唔到佢原諒。
應該就係呢個道理吧?

當晚啊,我同珊吹水吹到超high…
我以為大家真係就咁就和好…

但…我太天真啦…
一個嬲到要絕交o既人,點會咁快同你和好?即使事件過左成年,都無可能一對話就原諒吧?
我太天真啦…

我發現由尋晚開始,阿珊就已經開始唔理我(我主動搵佢吹水)…
佢話去想唱K,但係佢冇講到幾多點去…

我認我係衰係煩得濟…
大約每十分鐘叫佢一次(持續左3次)…
阿珊都冇應到…

今晚我已經唔見佢on…
我諗佢已經封左我…

我…真係蠢到極點呢…
以為真係得到人地o既原諒﹑以為已經成功抱回到雙方之間o既友誼…
可惜…到頭來…只係…一場…夢…
夢?哈…人生本來就係一場夢嗎!

今次o既責任,全部都係我…阿珊係無錯…錯o既係我…
我太傻了…

如果幾個月後﹑一年後﹑十年後有機會再見到珊…
都係果句:「對不起,珊」。

我永遠都期待你可以再次同我做返朋友…

沒有留言:

發佈留言