2010年2月10日星期三

大年初一撞正情人節…

今個星期日,2010年2月14日,除左係情人節外,仲係大年初一…

對於我自己(單身人士)黎講,係非常痛苦。
凡一出街,除左見到一個二個趕著去拜年外,就係同佢地o既伴侶一齊出黎玩…

所以我好讚成某 d 專家o既言論:年初一 + 情人節,係好易會令人出現抑鬱症。
特別係我呢 d 之前有個抑鬱症o既人(好似我呢家仲有少少)…

拜年嗎…
其實我唔係太鐘意拜年。
拜年比我一種感覺:好煩。

一整日都要困係屋企拜年,好唔鐘意。
我寧願出街見著一對二對情侶,咁先可以襯托到我係一個孤獨o既人!

無錯,我係孤獨一人,永遠都係。

我無可能會得到真正o既快樂。絕對,一生都唔會擁有。
如果有得比我去選擇,我寧願訓足一日。

乜野利是,我唔想要。
我並唔係唔著重親情,但…

係我呢個年紀,我認為親情過多都唔係一件好事,因為太多,會令人唔識去獨立。


我啊…到底係到搞咩啊…
連我自己都唔知道自己搞邊科…

不過我有個感覺:總覺得呢日會過得好悲傷﹑好唔開心…

唉…

沒有留言:

發佈留言