2010年2月2日星期二

應該肯定?定係否定?

2月1號果日,已經知道自己o既成績…

暫時就以2分之差壓倒第2名,坐緊第一名o既位置…
本應該開心先係,對吧?

但我…開心左幾分鐘就陷入沉默…

因為我知道,係呢班廢班入面,做到第1名係正常不過o既事,但只係高第2名2分,我真係…

我本來都想自滿一下,但一諗到同另外4班比,我已經開心唔到…

班第一又如何?全級頭30都冇…
平均分都係51就做左第一名,但係另一班,班頭30名都冇!
而且我係用中文讀先咁高分…

本來呢…我都好想去肯定我今次o既成績…
但諗深一層,自我肯定又有咩用?咁樣咪只會故步自封。
我需要o既係別人去肯定我。
所以我係否定今次自己o既努力。

只有否定自己,自己先有進步,對不?
所以話,我呢個人,最好永遠都唔可以得到任何成功感…
因為一得到成功感,我就會退步…

為何要肯定自己呢?自己成績又唔係好強…
是啊…我以前就係因為經常肯定自己,所以先令到我以前非常失敗。

由中三開始,我就不斷否定自己,以強逼自己可以進步。
事實證明的確係成功,而且我更因為受到某件事件影響,令到自己更專心向學業方面發展…

但…我最後得到乜野?別人o既肯定?沒有。
我得到o既只有別人o既否定。

其實呢個係正常…咁係因為,我做任何事,都會令到大家唔開心…
誰會肯定我這個垃圾呢?

近年,我不斷追求否定,究竟我有冇做錯?
我唔鐘意被人讚,我只係想有人罵我…

希望我行o既路係正確…否定自己o既努力,以換取動力去更進一步…

我不要肯定,我只求否定。

沒有留言:

發佈留言